Tuesday, June 5, 2012

Buaian Yang Cantik Itu Saya Punyee !! (Eh Aimy punye La Mak Su)

Fuhh !! lama gak kan aku xhapdate blog ni .. ermmm sian kamu sayang.. sory la saya xde masa untuk kamu.. saya banyak luangkan masa dengan skandal2 saya.. kamu xmarah kan sayang?? hahaha sigh !! ..


first of all aku nak teruja sikit sebab rumah aku kali ke-dua buat kenduri lagi .. muahaha.. so, dapat makan sedap-sedap !! muahaaha.. (erkk gelak lebih lak kau kan). hari ahad lepas iaitu 20 hb 5 2012, aimy naik buai yang tantik-tantik .. (oke aku jeles sebab masa aku naik buaian masa kecik dulu guna buaian daripada kain batik dengan kain songket je) .. si Aimy ni siap dengan pelamin dan buaian yang lawo-lawo kate ko !! ..


masa tu aku pun duk sibuk-sibuk sekali dengan kemas rumah, tolong packingkan goody bag bagai .. huh dah rasa berlari-lari lak aku kat rumah tu nak menunjukkan bahawa aku ni tersangat la busy nye masa ceremony tu .. muahahaha.. malas nak cerita panjang la .. korang tgk je la gambo-gambo ni erkk :)

cekelat ni sebahagian dari souvenier untuk guest ..

tok-tok tengah marhaban ..

tantik tak buaian saya mak su ? :P





mama + ayah = aimy
tok + pah = aimy
opah-opah saudara aimy
mak su pun nak enterframe jugok.. muahaha..
dan lagi ..
dan lagi-lagi..
bersama sepupu-sepupu yang gojes.. aauuww !

mak sedara n sepupu yang sporting !



aku pun xfaham nape aku suka pic ni .. nampak comei aimy disitu ye.. huh gerammm !!


*oke cukup entry kali ni .. daaa :)



















No comments:

Post a Comment