Sunday, January 22, 2012

Sunday Blues

arrgghh tension nya .! ahad yang membosan kan. even tengah cuti pun ad assignment yang berlambak-lambak. tapi 1 pun aku xbuat lagi. hehe.. nanti dah abis cuti baru kau kelam kabut nak buat kan nurul...
ber muka buku dah, dengar lagu dah, layan youtube pun dah.. tapi still BOSAN !!. 
so, dalam bosan-bosan tu, aku buka web cam, aku snap pic-pic muka sengal aku.. iiyyaarrgghh !!
tengok je tau, jangan komen ape-ape .. :p

pe motif snap cam ni ek??

hoh ! tokojut mak cik !

merenung masa depan yang xpasti..

kau nak bagi love tu kat sape hah ??




xpayah nak terkejut sangat.. eksyen kamen je tu . haha

huh ! bosan-bosan

ala-ala .. eeuuww xbole belah muka kau cenggini


konon nak tunjuk klip rambut kau warna pink ke?


errkk minah jepun celup mana ni?


OKE SEKIAN DARI SAYA .. hehe.. :)

* kualiti gambar tak berapa nak clear sebab aku xmampu nak beli DSLR.  just guna kamera lappy je. ngeh ngeh . :)








No comments:

Post a Comment