Thursday, December 29, 2011

OOH Perasaan Yang Tidak Enak Pergilah Jauh-Jauh ..

pukul 12.13 malam .. kenapa mata aku tak ngantuk lagi? adakah aku rindukan seseorang? teettt ... hrmm maybe.. okey sekarang ni kenapa la aku suka sangat fikir yang bukan-bukan dekat mychenta? bukan ke dalam hubungan perlu ada tolak ansur dan saling percaya kena ada?.. tapi otak aku yang agak sengal ni still suka pikir yang bukan-bukan.. dan banyak kali beliau bagitau jangan pkir macam2 lagi, nanti akan jadi racun untuk relationship ni .. 


aku tau beliau ada banyak masalah, tapi beliau tak nak cerita .. tapi tak pe, bia beliau release n kalau mychenta dah ready, beliau akan cerita sendiri .. macam mana aku nk buang perasaan jahat aku ni jauh2? kenapa aku xjadi macam nurul yang beliau kenal dulu? yang akan salu faham kerja beliau,salu buat beliau happy n suka bila beliau mainkan gitar untuk aku.. kadang-kadang aku rasa bersalah sebab buat beliau pressure dengan perangai aku ni. isyyhh .. mychenta, saya sayang kamu lah .. saya tak nak kamu pressure disebabkan perangai sengal saya ni .. 


sayang amat hargai usaha yang dah abang buat tuk relation kita .. dan kita sama-sama pertahankan sampai ke peringkat seterusnya .. Insyaallah .. kadang-kadang bila bergayut, abang akan create something to make me happy. i'm appreciate it dear .. thnz so much.. nurul sangat cinta dan sayang kat kamu lah en sany .. Insyaallah sayang akan buat abang gembira dan selesa di samping sayang.. (isyy kenapa tetibe ada ayat jiwang lak memalam nih) .. sayang rindu, cinta dan sayang kat kamu oke. fullstop !


sayang ingat pesan abang belajar rajin-rajin dan pandaikan bahgikan masa antara abang dan study . dah grade, bole kahwin dengan abang kan? kan? hahaha .. ah xyah nak gelak sakan la nurul !
aku ingat juga pesan mak dan ayah aku, belaja sungguh2. ni final sem, so, kena buat betul-betul. jangan pikir benda lain sangat .. errkk oke ! (tapi kalu dah terpikir tak pe kn? kn? heeee )..


p/s : malam yang sunyi tanpa mychenta disisi .. mychenta dah tido awal. kesian abang penat dengan kerja dan pikir pasal anak buah kat kem.. i'm always at your side and support you sayang . ! love u damn much lah .

No comments:

Post a Comment